alt

Mi is valójában a CrossTraining?

Leírni és szavakban megformázni nagyon nehéz ezt az edzésformát, jobban teszed, ha kipróbálod, ennek ellenére Én azért megpróbálom!
Ez egy rendkívül komplex edzésforma, mert épp úgy magába foglalja az állóképesség , izomerő és koordináció fejlesztését, mint a hajlékonyságét. Átfogóan formálja a testet és maximális energiafelhasználást igényel.
Mindenféle eszköz bevethető legyen az kézisúlyzó, fittball labda, step pad, gumikötél, trxl vagy éppen a saját testsúlyod. A helyszín sem kötött csak a fantáziánk szabhat határt, ez esetben természetesen maradjunk az edzőteremnél.
Képzelj el néhány állomást a teremben. Minden állomáson más feladatot kell végrehajtanod, természetesen van köztük a korábban említett képességfejlesztésekből (állóképesség, izomerő, koordináció…) mindegyikre gyakorlat. Ezeken az állomásokon tartózkodsz egy meghatározott ideig és annyi ismétlés számot hajtasz végre amennyit csak bírsz, majd rövid pihenő és jön a következő állomás és így tovább…
Hihetetlen gyorsan és rendkívül látványosan lehet  tőle fejlődni. Igazi korlátokat feszegető edzésben vehetsz részt, melyet ugyan úgy edző koordinál és felügyel, mint minden más teremben lezajló edzésfajtát.